Ska bli en sundare och friskare människa under Semestern!

Ja då tog man sin första cykel tur till jobbet.. eller kanske inte första, men iaf i nyktert tillstånd :D

Nu jävlar ska de bli skärpning kalla mig dum i huvet eller vad ni vill ! :D
Men jag och Pärlan (svart Kronan, med flak) ska spendera 45 min tsm nu varje dag framöver ;)

Och till alla er där ute som ser mig svepa förbi som en stormvind på cykelvägarna.. ingen idè att tuta, Poppar för fullt så jag gör inget :)

06.30 starta cykeln från Hackstensvägen 9.. anländer 06.50 på Södranyvallsvägen 2! Ni som har tänkt börja ett sundare liv, och också jobbar i dom där trakterna! fan häng på, nu vet ni när turen starta. Odd Claesson kan ta er mot era mål!
Hem färden får ni dock bestämma själv, har ingen bestämd tid på de.. men de kommer upp så småningom på bloggen :)

Gör ett kortinlägg!
Imorrn kommer de efterlängtande inlägget "En kväll med daniel"! Dont miss it !
Godnatt !

Den vita faran får vila nu i veckorna!
Men alltid ute å far på helgerna !


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men Odd .. Nu är de dax o uppdatera bloggen tycker jag ! :P

2009-05-23 @ 23:51:09
URL: http://matildapoulsen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu får du faaan uppdatera bloggen Odd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-22 @ 17:52:52
URL: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0