Sol i sinne brun inne!

Varit så jävla seg nu.. JAG VET !

Sitter ute på baksidan nu och fyfan vad skönt de är!
Gnidigt in mig i fräsar oljan nu och de bara bräns på kroppen.. Precis slängt i mig lite frukost också här ute i solen!
Ska jag vakna upp som en röding om ett par timmar kanske? de vet man aldrig de åter står och se.. jag tar en vild  chansing!!

    

Ni kanske undrar vad jag har haft för mig dom senaste veckan/(veckorna)? Jadu, jag har nog inte gjort så mycket annat än att jobba.. Thats life!

Tog studenten föra helgen igen kan ja säga.. åkte runt på en båt i 24 timmar och söp å levde om som en studentpojk.. var underbart!
Kändes som jag skulle ta studenten igen, But those days are long gone...:/

HYTTEN NÅTT KLOCKSLAG PÅ NATTEN


Dom senaste kvällarna har jag åkt runt i Min fina volvo V40 1.6.. Varit sån där fylleschaffis åt gävles fulla ungdomar..
hoppas de har varit uppskattat att jag har funnits där ute..
Om ni behöver skjuts, så ring mig så skickar jag en bil så fort ja kan bara :)


Har även fått en trogen sponor "Bjurt Bygg" Tack för allt ditt stöd under de första kvartalet, Tack tack!



Har Jour dessutom den här påskiga helgen, så inte blir de nå påsksprit för mig heller! Men som sagt så ställer ja upp på att laga alla rutor ni krossar där ute i påskyran, Call me 0701915150! Im yours!
http://www.bomhusglas.se

 
Sommardagen        Sommarkvällen!

Kommentarer
Postat av: Limpan =)

Det har varit mer än uppskattat lille vän :)

Att du är så snäll och ställer upp och skjussar ut en till skutskär mitt i natten är guldvärt ska du veta :D

2009-04-11 @ 13:48:58
Postat av: odd

Men du vet att jag finns där ute och hjälper till i alla lägen =) Slå en signal och jag kommer :)

Tack för att du uppskattar den snabba servicen!



2009-04-11 @ 14:26:19
URL: http://oddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0