Disco lördag!

Vakna upp för ett par timmarsen, fan va skönt de är att sova, vakna på rummet att de stank vitlök.. Garlic dip och vitlökts bröd vilken kombination ;D Dont try that at home kids!

Ikväll ska skumpan spruta!!!
Ska nämlingen besöka goya salonger idag =)

Fan har inte varit där sen 13/6 -08.. studenten :O På tok för längesen ! Men nu ikväll är det dags att släpa mig dit igen, utan student mössan :) 

Ska iväg till glasbanken å köpa rätt sås till kvällen  =)

See you in the Dimma=)






Min högra hand, min andra halva, min vapen broder, min brother from another mother... Jaa han ska med ut ikväll !!

Kommentarer
Postat av: Diana

daniel.... :D

2009-02-28 @ 16:46:28
URL: http://dianaafridh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad har hänt med storbloggaren? :D

2009-03-04 @ 16:29:45
URL: http://emelieewassberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

dålig uppdatering, det här blir ett stort minus i blogglistan!!!!!

2009-03-04 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0