2 dagar har då gått..

Jag är så slöö hinner aldrig med att blogga på helgerna.. vet inte vad jag ska gö åt.
Men men! nu kommer en uppdatering iaf ;)


Gårdagen var full av härligheter....

Starta dagen med att vakna, vaknade lite halv svettig och klibbig ;D sen åkte jag iväg för att spela lite bandy =) vann otroligt nog ;D
Kom hem igen och då var de dags att ringa runt och kolla vad kvällen skulle bjuda på..  Min andra halva fanns på andra sidan luren, "Kom till mig och drick sprit så blir vi dyng" sa den personen till mig med en ung och flåsande röst..;D
Tog en snabbtitt på kontot.. låg fortfarande på plus sidan! tog den tid ja behövde värmde upp plattången och valde ut kläderna!

Kom dit och där var hela skutskärsligan, vi drack groggen, hällde i oss ölen! Vi mådde GREAT!!

Tog en svängförbi "skutan" också, mycket trevligt fick i oss några drinkar, sen bärde de av mot stan!
Kontot låg ju inte så mycket på plus sidan, så jag fruktande blondinen med stora tuttar, tänk om hon skulle va där å suga ur de lilla jag har kvar...I never no!
  
Skutan      "Wing"            "Du tar fan inte kort på mig"

Nästa stopp... Goya här kommer vi ! 4 fullasnyggaförväntansfullahärliga grabbar gick in genom porten "Nu ska de sprutas" ;D
Blondinen kom aldrig och jag fann henne aldrig... Puhh!   Tack för skjutsen mia

Nästan steg... 02.00 krogen stängt, Donken öppet?.. JA! Tog oss dit, sen styrde Clas olssons Grabben lite efterluva!
07.00, hemma i min sköna säng igen =)

Idag.. suttit och värmt bänk i 60 min på våran match, sen har de bara varit deg fram tills nu! riktigt skönt !! Chips, cola, morötter :D Och en sån jävla bra film ! "TAKEN" Ett måste att lägga till i filmhyllan kan ja säga !

Ja vad har jag lärt mig den här helgen...
1. Sprit går att dricka utan att bli dyng!
2. Jag kan dansa (Tror ja)
3. Dansa i fönstret i rosa rummet är till för dvärgar
4. Fredag kommer före lördag, söndag kommer efter lördag.
5. Jag tänder inte på killar.
6. 30 min tar de att gå från staketagatan 21a till hackstensvägen 9.


Modell: Jag
Chinos: Selected
T-shirt: Rio-RIm
Butik: Brixx


                                                                                          

Kommentarer
Postat av: josefin

haha, du kan dricka sprit utan att bli dyng? tveksamt ;)

2009-03-09 @ 22:55:38
URL: http://josefinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0