3 koppar senare...

Ja då har ja fått i mig hälften av mitt dagliga intag av Gävle egna lilla läckerhet "Gevalia Kaffet" =)

Första koppen: Smakar då alltid bäst! Häller upp en skvätt med min rödsprängda ögon (Typ bakis ögon). Inge socker på första koppen, försöker få de så svart som möjligt så jag får den ultimate kicken!

Andra koppen: Lika god som den första, kanske lite smarrigare. Då har man insätt vad de är man slänger i sig och då kan man värkligen njuta. 1 sockerbit den här gången för att smyga ner lite Sötma i kroppen =)

Tredje koppen: Viktigaste koppen på hela dagen!!! Kommer lagom till 12 snåret, huvet börjar bli tunt.. Kroppen slut.. Man känner sig slut! slänger i 2 sockerbitar, för att få lite snabb energi!

Fjärde koppen:   Är på väg...





"Uno svenningesson - God morgon"
BÄST;D

Kommentarer
Postat av: Diana

sa ju att de engelska inte skulle hålla ;)

2009-03-12 @ 15:41:28
URL: http://dianaafridh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, idag får man äta kakor, men istället kör du med socker? :D

2009-03-13 @ 09:01:12
URL: http://emelieewassberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0