Fan va kass jag har blivit då !

Hinner fan inte med bloggen... Men jag ska gö ett nytt försök och nu ska de fan bli skärpning..


Ni kan inte förstå hur jobbigt jag har de...
Men nu ska jag prioritera bloggen i första hand, så får de fan bli ! eller vad tycker ni ? :)

Så en kort uppdatering sen senast:

Gjort 20 arbetstimmar plus lite jour.
Sovit för mycket.
krog besök lika med noll
Kissat: nog några gånger per dag.
Umgåts med nära och kära
Åkt dit för fortkörning. (8 kmh förfort)
2000kr i böter
Jätte ledsen.
Drömt om att finna kärleken.
Drömt att jag har varit en TMNT!



                                      






Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad pissit, 2000 för 8 km över tillåtna hastighet.:( Finns vell annat dom kan roa sig med på dagarna tycker man !!! Stackars dig...

2009-03-17 @ 17:23:34
Postat av: odd

jaa man tycker ju de.. polisen sa att han inte gilla de där jobbet med att stå och ge böter heller så :P så lite surt är de faktiskt :(

2009-03-17 @ 23:54:54
URL: http://oddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0