Förlåt, Sorry, Bekümmert!

FÖRLÅT FÖRLÅT... Dålig uppdatering, joo jag vet.. :/ Jag har fått in så många klagmål på bloggen, msn, telefonsamtal, brev, You name it ! Allt! fattas bara en tistel i tidningen!

vet inte vad som har flygit i mig, men ja känner att jag inte har haft tid för att lägga ner så grymt med tid på bloggen den här veckan, har haft fullt upp med annat.. Eller så kan de ha varit så att jag har varit grymt lat:(

Men nu alla min trogna blogg läsare där ute, här kommer ett efter längtat inlägg! (Hoppas ja)

Ja vad har ja och berätta egentligen... vet inte vad ni jag sluta sist och blogga :O

Lördagen blev iaf som ja nästan tänkt mig, blev full ute i skutskär i Jennys lägenhet, tog mig in till stan för en biljard runda och ett glas redbull/Vodka, Mmmm...! ;D Han med en runda biljard mot 30+arna :D Tack för mig, och vi drog vidare till goya! stekhett på dansgolvet, slängde upp kortet och beställde in 1 skumpa och börja vifta med händerna för stureplan.. HAHA! Aldrig i livet att ja skulle gö så ! Tog en öl och minglade runt å dansade hejvilt överallt ! ;D

söndag till nu har de varit mycket träningar och gym bara, så har ja kommit in en tjock vecka nu, Max, cola, chips, godis och bara massa gotta har de varit hela veckan, så jävla underbart ;D

Men nu alla min bloggläsare så hoppas ja att ja kan få erat förtroende tillbaka!

Jag ska hålla en daglig uppdataring av bloggen nu så alla parter blir nöjda och glada!

Tack för allt hoppas på en lång fortsättning tsm här på oddie.blogg.se



Hej då Tova vi syns på slick och plan om ett halvår =)
Kommer aldrig glömma våra stunder på innebandyplanen eller krogen! Tack !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ju det jag säger, du är sjuk ;) Syrran som lurade i dig redbull vodka? ;)

2009-03-05 @ 15:10:12
URL: http://emelieewassberg.blogg.se/
Postat av: Odd

Nej jag mår rätt så bra faktiskt ;Dhaha !

Ja vem annars tror du ? den där Technoblondin bruden lurar ju på en de mesta :O

2009-03-05 @ 16:35:37
URL: http://oddie.blogg.se/
Postat av: Tova

Du är alltbra snäll du Odd! Nu är jag framme och börjar bli klar med uppackningen av mina ynka 25kg :)

2009-03-06 @ 12:38:28
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/
Postat av: Tess

hahaha.. 30+arna kan dom, o technoblondinen kan va rätt jobbig, jag vet.. tro mig - dras med henne hela dagarana =oS

2009-03-18 @ 07:42:04
Postat av: odd

hahah, då kan du inte ha det lätt, ojoj! Fast technoblondinen har lärt mig mycket, men de finns mycket kvar att lära ;D

2009-03-18 @ 10:22:59
URL: http://oddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0