Second day of week twelve!

Yes, It is the second day of a new beautiful week.. Odd feels great, Thusday is soon gone, and wendnesday is waiting around the corner =) And do you know what is 7 days to, tomorrow my dear blogg readers ? IT IS ONE WEEK TO SALARY :D

I switching to swedish now my beloved blogg readers, see you tomorrow bye bye :)

Jaa då har man varit en riktigt gentleman och tagit ut min arbetskollega/chef/mamma på Affärs middag =)
blev helt enkelt och jag satsade på en "getost inbakad i kycklingfilè med klyftpotatis" smakade fint, mamma tog nå annat och några glasvin!

Ja så blev de för mig, så nu sitter jag här 500kr fattigare.. men ändå ett leende på läpparna :D

Men nu ska jag nog ta och sova och lägga ut de här inlägget för allmänheten !

Godnatt puss ;D




Kommentarer
Postat av: Diana

åååh de där är så gott!!! :D

2009-03-18 @ 00:13:23
URL: http://dianaafridh.blogg.se/
Postat av: odd

Kan säga att de knullade i munnen !!! :D

2009-03-18 @ 10:13:09
URL: http://oddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0