Torsdag var de idag ja!

Ja torsdag torsdag... Såå jäkla skönt 8 timmar till på arbetet sen är det dags för helg igen, och jag har ingen jour heller !! :D
De betyder att jag får gö vad jag vill i helgen :D

"Sol i sinne brun inne / Rudolf"
Kan man säga att de har varit hela veckan.. så jäkla skönt!

Jobbet: Gick rätt så bra idag kan ja säga.. Gjorde allt som en son till en glasmästare ska göra, (Stört inne Sture).


Lunch ute me ruffe å mammsen!

Här finns allt en Karl behöver!



Efter jobbet var de mys med Alags Max nere i boulongen.. Kaffe och sitta å titta på andra alagare bara när dom kissade och roade sig :)





JAG HAR BYGGT UPP MIN RIORIM SAMLING!!


Märke: RioRIm
Butik: JC
Pris: 399



De blir bara mer å mer ! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Rolig ni ;) Men de såg väldigt mysigt ut med picknik i soolen : D

2009-03-20 @ 13:58:28
Postat av: Jennifer

Nu tkr jag att det är dags att du skriver om vad du gjorde i helgen .. kanske att du åt pizzakanter av en miss alabi? :) updt bloggen!!!!

2009-03-22 @ 14:31:34
URL: http://alabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0