UTMANAD AV DIRTY DIANA ;D

Okej då diana, nu har du verkligen fått med mig i "bloggträsket".. Utmanad! men då kör vi igång ;)


*Tre jobb jag har haft

Glasmästare sen jag kröp ur mamma
3 jobb hur ska man lyckas ha så många ? :O
Oleary's i Gävle (nattklubb)

*Tre platser jag bott på
Eskön (Bor fortfarande)
Höjersdal, Gävle
Hemlingby, Gävle (bor nu)

*Tre saker jag gillar att se på tv
kl 00.00 på CANAL PLUS!
HEROES
kl 00.00 på TV1000

*Tre favorit rätter
Max
Tacos
Sushi

*Tre platser jag helst skulle vilja vara på just nu
Elvis bar i Alanya med samma vanliga gäng
På en strand med massa öl!
I säng med någon man älskar!


Vet inte vilka jag ska utmana... Men alla ni kan känna är utmanade då :D



Kommentarer
Postat av: Diana

du jobbar ju på olles ;) de är ett till ju!! :D haha

2009-03-18 @ 00:14:39
URL: http://dianaafridh.blogg.se/
Postat av: odd

haha, de hade jag helt glömt bort:O gör om nu ;)TACK! Har för mycket jobb så jag vet inte ens vad jag sysslar me :D

2009-03-18 @ 10:10:46
URL: http://oddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0