Varför, därför?

Nu ska jag fan skärpa mig mig med bloggen.. ska lova att ja kommer in med 3 inlägg per vecka iaf.. mer tror jag att ja inte hinner :O.. Men jag ska gö mitt bästa för att underhålla er =)

Tänk på varför inte tjejer erkänner att dom legat med han/hon då eller igår efter krogen typ..

Vi killar ringer varan jämt dagen efter "Duuu vet du? nnää? "Jag drog hem med värsta bruden igår" vvaa vem ? "ja du vet hon blabla " Fyfan va grym du är eller fan va äcklig du är, hur kunde du? (Ja vad svarar vi killar då) ? kan nog inte skriva de här.. men ni förstår!! Vad gjorde ni vilka ställningar... osv..

fast jag kanske har fel? Har ja de?

Satt bara och tänkte :)


Har lyckats bokat resa nu också Ayia napa den 6 juli och 7 dagar framåt har inte en anning när vi kommer hem :D Men aja !



Ja vi kanske syns här i solen i sommar vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0